Kaikki taas alkaa samaanaikaan kaatuu. Mä vihaan tätä, et alan palaa loppuu. Niin paska olo. Koko aamun vaa taas itkeny. Nyt ki koulussa  itku silmäs koko aja. Eile illal itku silmäs.
Eile oli muutenki huono päivä ja mua vaan väsytti kaikki ja ärsytti ja sit kuulee, et jos en ala tekee mitää töissä ni tulee potkut ja sit illal kaikki yrittäny soittaa et sul ois vittu töitä. Siitä mä suutuin, ku olin viel työpaikal päiväl tunnin verran, ni ei voinu sillo työnantaja sanoo mitää et mulla olis illalla töitä. Sit ku sain vähä ees itteeni rauhallisemmaks, ni soitin työnantajal ni täl oli sellane ääni, et ei sua tänne tarvita ja sano viel, et ei enää mitää hätää, et kutsu yhen toisen töihi ku musta ei kuulunu mitää. Siitähä se alko sitte. Illal olin iha katastrofi kunnos, itku silmäs, ärsytti ja olin murmurmur.
Päätin, et huomen tuun myöhemmi kouluu, et saan rauhas teoriakokeesee harjotella, ku seki on puol neljä huomen. Ja torstain pidän omaa vapaata et jaksaisin viikonlopun ees olla duunis. Eiköhä tää täst jossaki vaihees tää täst menee..