Vuosi.
Pirun pitkä aika. Vuosi. O.o Tai siis noin suunnillee vuos, miten son jaksanu? Eli son todellaki tosissaa. Hyvä vaan. Miun miun. Kysyin N iha huvin vuoks eile, kui pitkää kattonu jo perää. Eka lyhyt vastaus, aika pitkään. Tarkennus. Kakkosesta. Siis noin ykkösen puolesta välistä. Eli ei mun arvio paljoo heittäny. Siin sit kaikkee mukavaa juteltii tästä kyseisestä aiheesta.

Ja tämä tyttö on vitunmoisessa kusessa kohta. Ens viikolla alkais työharjottelu hotellissa ja ei neidillä ole paikkaa. Mut ei vittu oo mun vika, ettei ne saatanan älykääpiöt ota mua. Oon suunnillee tai yliki 20 paikkaa soitellu ja ei saatana. Oon myöhässä tän asian kans, vaik lähinki liikkel heti ku tammikuus koulut alko, tiedän tiedän, mut silti. Turku, Helsinki ja Porvoo. Ei mistää. Huomenna soittelen Tampereen läpi. Ja jos ei onnistu, ni sit ainut vaihtoehto on, et teen toukokuus koulun kans samaa aikaa sitä hotellii ja sit kesällä loput. Vittuko sen pitää olla neljä viikkoo pitkä. Ja toiki juttu pitää anoo toimikunnalt koulust tai pyytää lupa. Vittumaista.