Yläkerras on jotkut pippalot ja mua ärsyttää ne suunnattomasti, ku en voi mennä röökil tai en viitti. Koht kyl silti meen. Pää hajoo. Kaikki taas tipahti niskaa, vaikka periaattees mikää ei oo huonosti nyt. Ehkä oon vaan liian väsyny tai jotakin ku oon taas tälläsel tuulel.
Pitää piristyy, ehkä jos mä nyt pari päivää hautaudun sängyn pohjalle ja katon telkkuu ja oon vaan ja sit meen taas. Ehkä se elämä taas menee paremmin.

Enkä ruvennu huutaa ääsken, kännykälle. Olen outo ja outo. Jini laitto viestin, et kymmelt heitettäis Meiju lapparii. 10! Vittu haluun tänään aikasi nukkuu. Jos sillo vast ollaa lähös porvoost ni ollaan max takas vast puol 12. Ei kiitos. No meen silti, Jini saa sit vaan kestää mun käytöst. Väsyttää ja muutenki herkäl tuulel ni eipä paljoo tarvi sanoo ku nalkutan vastaa. Ja en jaksais mitään tyhjänpäiväsii nalkutuksii nyt.

Huomenna pitäs tulla leffat, jeij. L-koodin eka tuotantokausi vihdoin miulla. Siitäkää oo ku oikeestaa puolet lopusta nähny. Hyvä sarja, tykkään.

Yuwi lähtee tappamaan tupakansavulla yläkerran väkeä.